Ads

Monday, March 07, 2005

SunSolaris...

La ni baru kol 9.13 malam. Takde overtime tapi aku musti mengerjakan Sun Solaris nih sampai abis. Sedang installation is giong well, aku sempat menulis untuk blog nih. Banyak plan aku nak buat dengan sun yang bertimbun2 dalam lab nih. Run NoCat gateway, mysql server, Oracle 9i yang aku jumpa dalam kotak, subscriber sehinggalah radius server. Aku mahu menuntut ilmu solaris sampai tamat. Aku mahu jadi kebal !!..."Wak luu !..nak kebal masuk gua laa..makan semut busut..baca jampi.."

Lapar

Aku tak tahu camana nak meluahkan rasa lapar nih. Tapi aku terpaksa akui yang aku lapar gila !..Hanya angin yang menghuni perut ku !..errkkk !

Public Bank

Khidmat Suraya aku balas dengan membayarnya di Public Bank pagi tadi. So, pada 7 March 2005, maka inilah kali pertama aku membayar hutang bank. So, bermulalah hari2 hutang yang sememangnye di nikmati oleh setiap rakyat Malaysia. Penyokong BN atau pembangkang.

Mari membayar hutang !

No comments: